Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Diyet ürünleri ve zayıflama
#1
Zayıflama rejimlerinde önemli olan günde ne kadar kalori alındığımıdır. Vücuda alınan yağ ve karbonhidratların fazlası yağ olarak geri dönmektedir. Rejim yapan kişilerin kalori hesabı yapması gerekir. Alınan kalorinin %12 ile 15 proteinlerden %25ile 30 u yağlardan %50ile 60 ide proteinlerden oluşmaktadır.

Vücuda alınan protein ve karbonhidratların fazlası da vücutta yağ olarak depolanır. Bütün kalorilerin kilo yapma özelliği aynı değildir. Vücutta harcanamayan kalori erkeklerde göbekte bayanlarda kalçada yağ olarak toplanır.

Atıştırmak formu bozarmı: Her yemek arkasında normal yemeniz gerekenden fazla yiyip abur cubur atıştırırsanız kazancınız kilo olarak geri dönecektir. Gün içinde 3 öğünde aldığınızı bölerek 6 öğüne çıkarmanız size olumsuz etki yaratmaz. Yeterki dengeyi kurmayı bilelim.

Tuz şişmanlatır mı: Tuzun vücuttaki yağ oranıyla ilgisi yoktur.aşırı tuz tüketimi suyla birleşerek vücutta şişlik meydana getirir. Özelliklede adet dönemi öncesinde aşırı tuzdan kaçınılmalıdır. Tuzun iştah açıcı özelliği sayesinde dolaylı yoldan kilo almaya yardımcı olduğu bilinmektedir.

Sık yapılan ağır rejimler metabolizmayı bozar mı: Ağır rejimler metabolizma dahil sindirim sistemimizde altüst eder. Aşırı yasaklamalar ani kilo kaybına bunun yanı sırada verilenleri çabuk almaya müsaittir. Kilo riskini artırır. Aşırı kilo alıp verme metabolizmayı ciddi şekilde sarsar. Hızlı kilo veremeyen kişi ağır rejimlere girmeden hafif diyetlerle kilo vermesi uygundur. Kişiye zarar vermeyen rejimlere yönelmesidir.

Alkol şişmanlatır mı: Kalori miktarı ne kadar değişse de tüm alkollü içecekler vücutta orantısız kilo yapar. Özellikle göbek bölgesinde toplanır. Bir kadehten birey olmaz deyip içtiğimiz şarapta 85 kalori rakıdaysa 335 kalori vardır. Bunların yanında meze olarak alınan kızarmış patates cips gibi gıdalarda vücutta gereksiz kilolara sebep olurlar.

Çok su içmek zayıflatır mı: Çok su içmenin zayıflatma özelliği yoktur. Ancak belli diyetlerle çok su içildiği takdirde rejim birbirini tamamlar. su ve sıvı içecekler vücuttaki toksinlerin atılmasına yardımcı olacağı için rejimlerde en az 1.5 lt alınması tavsiye edilir. rejim sırasında açlık hissedildiği zaman 1 bardak su içilirse iştahı azaltabilir. Vücuttaki besinlerin tüketimine bağlı olarak mineraller tuzlar içeren sağlıklı suların tüketilmesi tavsiye olunur.

Zayıflama k için suyu öğün araların damı içmek gerekirmi: Yemeklerden önce içilen su zayıflamaya daha çabuk etki eder. yemekten önce içilen su mide yi doldurup azda olsa tokluk hissi vereceği için zayıflamaya yardımcıdır.yemek arasında içilen su ise iştahı tetikleyebilir.sıvı tüketmeden yenen yemekte daha çabuk doyulur.ancak su lifli gıdaların tüketiminde lifin suyla karışıp şişmesi sonucu yer işkal etmesi, tokluk açısından gereklidir.

Sıcak ortamlar zayıflatır mı: Sıcak ortamlarda terlemeyle yağ değil su tüketimi olur. Sauna gibi sıcak ortamların terle birlikte vücudun toksinlerden arınmasını sağlar ancak kilo verdirmez. Kalp damar dolaşım sistemi bozukluğu solunum rahatsızlığı olan kişiler için sauna seansları uygun değildir. Soğuk sıcaktan her zaman daha etkilidir. ılık su ile yapılan banyo dakikada 7.2 kalori harcamamızı sağlar.
Reply


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  Zayıflama Çayı enginon07 0 400 06.10.12, 13:52:26
Last Post: enginon07
  Kilo almak için bir haftalık diyet programı Bullem 0 463 13.09.12, 11:59:16
Last Post: Bullem
  Yeni Zayıflama Metotları ekskiz 0 286 07.09.12, 13:44:57
Last Post: ekskiz
  Diyet yapanların dikkatine: Pirinç tok kalmanıza yardımcı oluyor bilgili50 0 284 01.09.12, 00:35:43
Last Post: bilgili50
  KX-1 Zayıflama Hapı yelizkorkmaz 0 305 22.05.12, 00:41:34
Last Post: yelizkorkmaz



Users browsing this thread: 1 Guest(s)