Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ramazanda zayıflama
#1
Ramazanda diyet yaparak kilo verme. Sahura kalktınız kahvaltı yapmak yerine. Yağsız olmak şartı ile kepekli ekmek tostu iki dilim kepekli light ekme arasına bir kibrit kutusu kadar peynir koyarak yapılan.

1 su bardağı süt yada ayran için, yanında ise süt, domates, salatalık veya maydanoz gibi sebzeler tüketebilirsiniz. Yatmadan öncede biraz meyve yemenizi tavsiye ederiz. Muz, incir, kavun ile üzüm hariç.

İstediğiniz kadar 1 yemek kaşığı sıvı yağ kullanılarak yapılmış sebze yemekleri salata ile 200 gram diyet yoğurdu ile bir dilim kepek ekmeği yiyebilirsiniz. 6 yemek kaşıpı kadar pilav, makarna ile salata 200 gram diyet yoğurt. Bu menüyü hafta içerisinde 2 kez uygulayabilirsiniz.

Ramazanda diyet yaparak kilo verme için sahurda uygulanacak diyet programını sizlere sunduk sağlıklı bir zayıfla yöntemi olup sizlere tavsiye ederiz.

İftar saati geldiğinde: İlk olarak iftar saati geldiğinde 1 bardak su içerek orucunuzu açınız. 1 tane orta boy pide sekiz eşit parçaya bölerek bir dilimini alın. 1 tane kibrit kutusu büyüklüğünde peynir, iki dilim kadar hindi pastırması ve bir tanede zeytin yenebilir.

Bunları takiben 1 kase çorba henüz doyamadıysanız bir kase daha çorba içebilirsiniz. Eğer iftar saatinde dışardaysanız ufak porsiyonlar ile sunulan yemeklerden yiyebilirsiniz.

2 saat sonra:
1. Hafta: İstediğiniz kadar etli, etsiz sebze yemekleri ve yanında 200 gram yoğurt yiyebilirsiniz.

2. Hafta:
1 Gün: yumurtalı menem ile ıspanak içerikli omlet yapıp yiyebilirsiniz, yanında ise 100 gram diyet yoğurdu. 1 diğer gün 8 yemek kaşığı kadar barbunya yemeği, yeşil mercimek çorbası, nohut yada kuru fasülye yemekleri gibi yemeklerin birini seçerek yanında salata ile 100 gram diyet yoğur yiyebilirsiniz.
2 Gün: Doyana kadar sebze yemekleri ile 200 gram diyet yoğurdu yenebilir.
3 Gün: 100 gram ızgarada et, köfte, ton balığı ile tavuk seçebilir yanındada salata seçebilirsiniz.

3. Hafta: 2. Hafta yaptığınız zayıflama ile kilo verme diyet yöntemini uygulayınız.

4. Hafta: 2. Hafta yaptığınız zayıflama ile kilo verme diyet yöntemini uygulayınız. İftardan 2 saat kadar sonra yarım paket bisküvi çeşitleri ile bir tabak meyve ile bir adet diyet bisküvisi yenebilir.

Bunların yanında hafif tatlılarda tercih edilebilir
Elma tatlısı: 1 tane elmanın kabuklarını soyun ve ortadan ikiye ayırın. Elmanın üzerini tarçın ile süsleyip fırına verin. Pişirdikten sonra üzerlerine ceviz içi serperek yanınada bir top kadar diyet dondurması koyun ve afiyetle yiyin.

Diyet sütü içeren güllaç: Diyet sütünü önce ısıtmalı sonra bir ekmek dilimi kadar kesip güllaçı yiyebilirsiniz.

Ramazanda diyet yaparak kilo verme anlamında sizlere yardımcı olabilmek için araştırdığımız programları uygulayıp kendinize sağlıklı bir yaşam sürerek ideal kilolara kavuşabilirsiniz.
Reply


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  Zayıflama Çayı enginon07 0 400 06.10.12, 13:52:26
Last Post: enginon07
  Yeni Zayıflama Metotları ekskiz 0 286 07.09.12, 13:44:57
Last Post: ekskiz
  Ramazanda hangi besinleri tüketmeliyiz bilgili50 0 467 25.07.12, 18:10:06
Last Post: bilgili50
  KX-1 Zayıflama Hapı yelizkorkmaz 0 305 22.05.12, 00:41:34
Last Post: yelizkorkmaz
  Zayıflamada Son Trend Ultrasonla Zayıflama yelizkorkmaz 0 288 22.05.12, 00:39:13
Last Post: yelizkorkmaz



Users browsing this thread: 1 Guest(s)