Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Akdeniz diyeti ile diyetsiz zayıflamak
#1
Tahıl, meyve, sebze, ceviz, fındık, balık, zeytinyağı ve düşük kırmızı et temelli akdeniz diyetinin üç ayda kalp hastalıkları riskini yüzde 15 gerilettiği kanıtlandı.

ABD’DE yayımlanan yeni bir araştırmaya göre, üç ay Akdeniz diyetiyle beslenenlerde kalp hastalıkları riski yüzde 15′e kadar azalıyor. Araştırma için orta derecede kalp hastalığı riski olan 212 erkek ile kadın seçildi. Bu kişiler üç ay boyunca, tahıl, meyve-sebze, ceviz, fındık, balık, zeytinyağı ve düşük kırmızı et temelli Akdeniz diyetiyle beslendi.

Akdeniz diyetini uygulayanlar haftada dört kez balık, haftada bir defa kırmızı et yedi verildi. Sonuçta akdeniz diyetiyle beslenenlerin kolesterol miktarlarının yüzde 7.5 oranında azaldığı saptandı. Akdeniz diyetinin kalp hastalıkları riskini yüzde 15 oranında gerilettiği belirlendi.
Reply


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  Karbonhidrat Diyeti ile Karbonhidrat Alımını Azaltarak Kilo Verin Faruk Arslan 0 648 12.04.13, 17:50:01
Last Post: Faruk Arslan
  Sosyete Diyeti ekskiz 0 429 14.11.12, 17:17:13
Last Post: ekskiz
  Zayıflamak için pratik bilgiler enginon07 0 304 17.09.12, 14:53:46
Last Post: enginon07
  Maranki'den Karpuz Diyeti ekskiz 0 298 11.09.12, 13:46:55
Last Post: ekskiz
  Dukan Diyeti İçin Farklı Tarifler ekskiz 0 368 08.09.12, 19:13:58
Last Post: ekskiz



Users browsing this thread: 1 Guest(s)